Cosa c'è in un nome, ofwel what's in a name. Benieuwd hoe viaCamu aan haar bedrijfsnaam is gekomen?
Cosa c’è in un nome?
Iedereen die eens in Italië geweest is, kent ongetwijfeld de straatnamen en wegenkaarten. De naam viaCamu, betekent letterlijk “Camu’s weg” in het Italiaans. En met mijn Italiaanse roots, vond ik dat zo treffend! (Ik zie je denken en nog eens naar mijn profielfoto kijken.)
Hoe dan ook, toen ik, jaren geleden, met het idee speelde voor mijzelf te starten. Was de keuze voor een bedrijfsnaam niet makkelijk, maar wel snel gevonden.
Recruitmentsucces genereren, door kennis te delen. Organisaties zélf succesvol maken in de werving.Recruitment 3.0.
Maar, dan wel op de “Camu” manier. Italiaanse passie, betrokkenheid, plezier in wat je doet en humor. viaCamu Recruitment, dát moest het worden. Dus Cosa c’è in un nome, what’s in a name. Nou, dát dus!
Net zoals een goede wegenkaart mensen kan helpen hun weg te vinden, heb ik viaCamu enorm veel bedrijven kunnen helpen bij het vinden van “de weg.” Recruitment succes, een andere baan of alleen advies.
Hoe, vind ik de lastigste vraag die er is. Ik ben altijd geneigd te antwoorden, “nou gewoon.” Maar zo gewoon is het dus kennelijk niet.
Moet ik dan uitleggen dat ik “recruitment adem?” Dat snapt toch geen mens? Of wel?
Misschien is het geheim dat ik mij, vaak meer dan anderen, kan inleven in en het begrijpen van de uitdagingen waar een opdrachtgever voor staat. Dat ik snap welke impact dat heeft op de bedrijfsvoering, maar ook op mensen. Dat ik begrijp dat de budgetten voor recruitmentsucces niet onuitputtelijk zijn. En dat ik dus éxtra creatief en selectief moet zijn in het beslissen. Wat wel werkt en wat dus niet.
Die inmiddels bijna 25 jaar kennis én ervaring in recruitment, zorgen er voor dat ik de best passende oplossing weet te vinden in zowel tijd, budget als mogelijkheden én benodigdheden. Niet zomaar wat roepen en aanschaffen. Maar serieus kijken naar wat nodig is en wat niet.
Meer weten? Contattaci, ofwel, laten we bellen!